Ne Okudum ; Kürk Mantolu Madonna

by - 01:19



Taaa Nisan'da yazdığım listemdeki kitapları okumaya devam ediyorum.Hemde etkinlik için okudum bu kitabı.Bugün sizlere Sabahattin Ali'nin yeni okuduğum çok güzel bir romanından bahsedeceğim.Kitabı o kadar çok duymuştum ki okumasam kötü olurdu doğrusu.
Neyseki en sonunda okudum..
Kitap konu itibariyle çok değişik.İnsanın ilgisini çekiyor.Bir başyapıt olan bu kitap bir çırpıda okunabilcek bir kitap,bir günde biter yani.İnsanın kendi içinde ne kadar yalnız olabileceğini çok güzel ortaya koymuş kitap.

Kitabın kısaca konusuna değineyim..Kitapta ana karakter Raif Bey(kitabın çoğunun onun yazdığı günlüğünden okuyoruz) ve Maria Puder(kapakta bahsedilen Kürk Mantolu Madonna).Babası tarafından sabunculuk öğrenmesi için Almanya'ya gönderilen Raif Bey hayatı boyunca yalnızlığa mahkum olmuş bir adam.Almanya'da bir gün bir sergiye gider ve orda bir kadın tablosuna hayran kalır.Ve günlerce önünden gitmez.Bu tablo ''Kürk Mantolu Madonna'' dır.Hayatında hiçbirşeye bu kadar bağlanmayan Raif Bey bu kadını bulmak ister.Bu gizemli kürk mantolu kadını bulduğunda ise herşey çok farklı olacaktır onun için.Bakalım gerisini de siz okuyun,ve bu güzel hikayeye kendinizi kaptırın..

Henüz okumadıysanız kesin okuyun derim ben.

Sevgilerle..




Bunlarda İlgini Çekebilir

13 kişi dedi ki

  1. Aslına bakarsak derin bir konusu var .Çok küçükken okumustum ilk o zaman anlayamamıs olmalıyım ki bir arkadasım hediye ettikden sonra tekrar okuma fırsatı buldum .Bende tavsiye ediyorum okumayan arkadaslara..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet konusu epey derin.İlk başlarda insanı sıksada ortalara doğru insanı kendinden alan bir kitap :)

      Sil
  2. Ben de okudum. Gerçekten çok etkilendiğim kitaplardan biri.

    YanıtlaSil
  3. Bende 3 ay önce okumuştum. Kesinlikle dedigingibi başyapıt ve mutlaka okunması gereken bir eser. :)

    YanıtlaSil
  4. Bu ara okuduğum en güzel kitaplardan biriydi.eş zamanlı okumuşuz güzelde anlatmışsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimde buara okuduğumun en iyisiydi :) teşekkürler

      Sil
  5. Hiçbir şeyi enlendiremem, en sevdiğim şarkı, en sevdiğim film vs vs.. Ama bu kitap için okumaktan keyif aldığım, en beğendiğim kitap diyebiliyorum. Aklıma geldikçe, elime geçtikçe tekrar tekrar okurum :) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende senin gibi yapıcam artık..Artık aklıma geldikçe okur dururum :)

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe