The Balm Shelter Renkli Nemlendirici

by - 22:31


Herkese merhabalar;iyi tatiller,
Bugün sizlere çekilişten kazandığım bu güzel ürün Balm Shelter dan bahsedeceğim. Kendisini elime ulaştığı günden beri elimden düşürmüyorum.Kesinlikle bana fondöteni bıraktırdı.Zaten yazda gelmişti,artık fondöten kullanamazdım.Çünkü cildimde sivilcelenme filan yapardı yazın sıcakta.Şimdi sizlere bu güzel üründen bahsedeceğim.Bu arada bu ürün benim ilk The Balm ürünüm.

Bu ürünün yapısı çok çok hafif.Yüzünüzde ağırlık oluşturmuyor hiç.Cildinizin renk tonunu eşitliyor.Pek kapatıcı özelliği yok ama kızarıklığı kapatıyor.Cilde doğal bir görüntü kazandırıyor.Nemlendirici etkisi ise oldukça fazla.Bu yaz benim vazgeçilmez ürünüm bu olacak sanırım.Ürünün az da olsa güneş koruması da mevcutmuş ayrıca.

Siz bu ürün hakkında neler düşünüyorsunuz ?


Bloglovinde BURADAYIM

Twitterda BURADAYIM 

Facebookda BURADAYIM

Googleda BURADAYIM

Bunlarda İlgini Çekebilir

8 kişi dedi ki

  1. Geçen yaz sıkça kullandığım favori ürünümdü.cilt problemi olmayıp sadece renk dengelemek isteyenler için biçilmiş kaftan :)
    Sende güle güle kullan canım :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol canım :D bu yaz vazgeçilmezim olacak gibi benimde

      Sil
  2. Cildi çok fazla kapatmıyor cilt kusuru olmayanlar için ideal. Ben bir dönem severek kullandım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet cilt kusurlarını kapattığı pek söylenemez.ama benim kızarıklarda işe yaramıştı :)

      Sil
  3. Ahh bir ben alamadım şundan .Güle güle kullan canım .Benim yerımede kullan :):)

    Çok tatlısın izlemeye aldım seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende yeni edindim zaten canım bunu.O da hediye :) çok sağol darısı senin başına o zaman :D

      Sil
  4. Sizdeki rengi hangisi acaba

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe