Neler Okudum?

by - 12:51

Dönüşüm/Franz Kafka

Benim hazırladığım listemde yer alan bir kitaptı.Okumam gerektiğini düşündüm.Kitabı okudukça bana o kadar saçma sapan geldi ki bilemiyorum.Çoğu zaman bu ne diyor filan? diye uzun uzun düşündüm.Konu itibariyle değişik.Bir insanın sabah kalktığında kendini böceğe dönüşmüş şekilde bulmasını anlatıyor.Ben pek sevmedim kitabı.Okumasanız da olur diye düşünüyorum.Ama farklı mı farklı bir kitap.Bana birşey kattı mı ? HAYIR.

Uğultulu Tepeler/Emily Bronte


Okudum,okurken yer yer sıkıldım.Baya detaylı anlatmış.O kadar çok karakter var ki kitapta okurken aklım karıştı,elin hep ilk sayfalara gitti.Bu kimdi diye araştırmaktan yoruldum.Kitabın yarısını okudum,daha fazla dayanamadım.İyi mi ettim,kötü ettim bilmiyorum.Konusunu ben bile anlamadım,sizlere nasıl anlatacağım konusunda hiçbir fikrim olmadığı için yazamıyorum maalesef.

Yüreğinin Götürdüğü Yere Git/Susanna Tamaro


İsminden etkilenip aldığım bir kitap oldu.İyi ki de almışım.Kitap bir anneannenin torununa yazdığı mektupları içeriyor.Kitabı okurken çoğu zaman gözyaşlarımı tutamadım.Gerçekten herkesin okuması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum.Kesinlikle sizde alın ve okuyun.Eminim ki gözyaşlarınız sel olup akıp gidecek :)

Şuanda Uçurtma Avcısı kitabını okumaktayım.Arkadaşlarım kitap hakkında çok güzel yorumlar yaptılar.Umarım bende severim :) Bekleyin yorumlarımı :)

Sevgiler.





Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe